Kuvaus

Sisustus / Kierrätys / Remppailu / DIY / Koti

keskiviikko 23. syyskuuta 2015

Onnellinen voittaja

Hehkuttaen linkitin jokin aika sitten MiiMiin Facebook-sivuilla voittaneeni Styleroom:n ja Room21:n järjestämän Oma Kädenjälki -kisan arvonnan. Kisassa piti siis kuvien ja kuvatekstien avulla kertoa miten oma kädenjälki näkyy sisustuksessa.  Kasasin kokoon neljän kuvan albumin, jota voi käydä kurkkimassa täältä

Palkinto oli niinkin hulppea kuin viiden kappaleen sarja Dots -ripustimia. Olin jo jonkin aikaa kerinnyt haaveillakkin niistä, joten olin enemmän kuin mielissäni kuullessani olevani onnekas voittaja. Pahoitellen minua informoitiin palkinnon toimituksen kestävän muutamia viikkoja. Olin vain onnellinen tiedosta, että tulen saamaan Dotsit joten pieni odottelu ei minua edes häirinny. Eilen kävin hakemassa paketin postista ja olin ratketa riemusta avatessani pakettia. Dotsien lisäksi mukana oli bonuksena myös kaksi kappaletta Design Letter -kuppeja! Tätä minä kutsun hyväksi asiakaspalveluksi. Hienoa Room21!

Toistaiseksi Dotsit ovat vielä paketissaan, sillä nyt niille pitää miettiä mihin ne laitetaan. Eteinen olisi se paras paikka, mutta niille ei ole oikein tilaa siellä. Ehkäpä Pehkon huoneeseen? Tai meidän makkariin jahka se palautuu ennalleen Pikkuveljen pinnasängyn ja hoitopöydän lähdettyä sieltä. 




Sattuman kautta kokeilin tänään parvekkeelle tuollaista mustavalkoista tyyliä. Mitäs sanotte? Jospa skippaan syksyn siellä kokonaan ja sisustankin sen suoraan kuulaampaan talvitunnelmaan. Jotenkin tykästyin partsiin tuollaisena, vaikka lumihiutaleita saadaan onneksi vielä odotella. 

2 kommenttia :

  1. Onnea! Hauskan näköiset Dotsit! :)

    VastaaPoista
  2. Kiitti! Oon kyllä superonnellinen et sain ne!

    VastaaPoista