Kuvaus

Sisustus / Kierrätys / Remppailu / DIY / Koti

keskiviikko 16. syyskuuta 2015

Blogi saa kasvot

Ilokseni StyleRoom otti jokin aika sitten minuun yhteyttä. He pyysivät minua jäsenesittelyyn, eli vastaamaan muutamaan sisustusta koskevaan kysymykseen ja lähettämään heille itsestäni valokuvan kodissani. Olin tottakai innoissani tästä kunniasta, mutta kuva kyllä vähän mietitytti. Olen ollut StyleRoom:n jäsenenä kohta vuoden päivät ja profiilikuva on siellä sama kuin täällä blogissakin, eli kuva meidän keittiöstä. Tajusin ettei minulla oikein ole edes kotikuvia itsestäni. Olen aina se joka kuvaa ja niissä harvoissa kotona otetuissa otoksissa missä minua näkyy olen yleensä lasten kanssa.  Eilen tuli jo vähän paniikkiakin sen kuvan kanssa, kello oli jo melko paljon illalla ja valaistus sen mukainen. Harmittelen että kuvasta tuli niin tumma, mutta se nyt on mikä on. StyleRoom:n tekemän jutun minusta voi lukea täältä.

Aloittaessani kirjoittamaan tätä blogia päätin etten laita tänne kuvia itsestäni tai pojista, ainakaan sellaisia mistä meidät voi tunnistaa. Tämän päivän jälkeen aloin miettimään pitäisikö minun nyt kuitenkin alkaa esiintymään omilla kasvoillani. Miksi edes kirjoitan koko blogia jos en halua että kukaan tietää miltä näytän, kuka olen jne. Alun perin olin kyllä ajatellut, että blogi olisi vähän sellainen päiväkirjamainen juttu mitä kirjoittelen. Aika pian muutaman postauksen jälkeen tuli kuitenkin sellainen  olo, että ehkä tätä olisi sittenkin kivempi kirjoittaa, jos tätä lukisi joku muukin lisäkseni.
Tässä sitä nyt sitten ollaan.


Tähän avautuikin mitä mainioin tilaisuus mainostaa blogin Facebook -sivua, Twitter- ja Instagram -tiliä sekä StyleRoom albumeja. Kuvakkeethan löytyvät tuolta vasemmasta ylälaidasta. Niitä näpäyttelemällä pääset mukaan iloisten seuraajieni joukkoon :)



2 kommenttia :